En ny lista (och ett hopp om att det går bättre den här gången)

Nej, Sofia, jag tänker inte göra klart listan jag en gång påbörjade. Det var ett år sedan och dessutom hade jag bara tråkiga rubriker kvar. Istället tänker jag påbörja en helt ny, mycket roligare, och helt unik eftersom den är specialdesignad av min lillasyster. Skulle gärna länka till hennes blogg men jag är inte säker på att hon skulle uppskatta det, så det får vara.
Här är listan. De flesta rubriker är enkla, vardagliga på teman jag verkligen inte har bloggat särskilt mycket om i mitt liv. Sen finns det några krångligare, naturligtvis, men de ska nog gå att få ihop något på också.
Och det ska vara bilder. Mycket bilder.

Dag 1 – En bild på mig + 3 fakta om mig som inte många vet.
Dag 2 – En person jag saknar just nu.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Min favoritfilm.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av person jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på min bästa vän och mig.
Dag 10 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 12 – Tre ord om förra sommaren – och varför.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – Något som gör mig stark.
Dag 15 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 16 – Någon jag inte klarar mig utan.
Dag 17 – En person som alltid får mig att le.
Dag 18 – Mitt drömjobb.
Dag 19 – Någonting jag ångrar.
Dag 20 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 21 – Vad jag åt idag.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att bli ledsen.
Dag 24 – Min favoritserie – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.

Dag 15 kan bli väldigt spännande. På min 14-åriga lillasysters blogg lär det väl bli en bild på en bok, lite smink, en glass eller en väska. På min lär det bli en bild på ett paket filmjölk och en låda ägg.

Kommentarer
Postat av: Britta

:D

2012-03-24 @ 13:53:01
Postat av: Britta

Du är den tredje som har kopierat den där listan efter att jag skrev om den, känner mig smickrad :D.

2012-03-24 @ 13:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0