Dag 2 – (En) person jag saknar just nu.

Jag brukar vara bra på att sakna folk, så jag ska bjuda er på ett bildkollage.

Jag saknar Johanna, trots att det är ett och ett halvt år sedan hon hoppade av gymnasiet så saknar jag fortfarande att ha henne i min klass.

Johanna på älgsafari. Lyckligtvis behöver jag inte sakna henne särskilt länge, för vi ska gå och se Sean Banan-filmen inom en snar framtid :)

Jag saknar också min vän Disa, som dock tyvärr inte har grönt hår längre.


Jag saknar också min fina Jessica. Nämnde jag att jag blev bjuden till henne förra helgen? Caddy och jag sov över. Vi såg en film, spelade spel, åt glass och allting var bara perfekt. Kisa har aldrig varit finare.

Lyckligtvis behöver jag inte sakna de ovanstående särskilt länge heller, för Caddy och jag ska gå och se Hunger Games med dem i morgon.

Jag saknar Elise, min bästis som hade den taskiga smaken att flytta till Halmstad av alla ställen.

Ska verkligen försöka ta mig dit i sommar, så hur länge jag behöver sakna henne återstår att se.

Jag saknar min familj, men de ska jag träffa nästa helg.

Det här är vi i julas, min moster är fotograf. Jag börjar förstå varför alla tjatar om att mamma och jag är så lika, och min bror är ju nästan en kopia av pappa. Lillasyster är en perfekt kombination av båda två.

Jag saknar också min tysk Neele, men henne ska jag träffa om exakt 12 dagar (AAAAHHH!). Och jag brukar sakna Madde, men henne träffade jag igår.

Och, sist men inte minst:

Nej, jag vet, ingen person. Men jag saknar det här huset och den gamla tiden, samt en del av mina tvåor och treor. Så huset får representera det.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad är det som du har emot Halmstad nu då? xD saknar också huset!

2012-03-25 @ 23:02:02
URL: http://www.sofiart,webblogg.se
Postat av: Pappa

Tack för att vi fick vara med bland dom saknade. Vi saknar dig också.

2012-05-13 @ 21:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0