Dag 23 – En låt som får mig att bli ledsen.

Jag brukar vara expert på ledsna låtar, så jag tänkte att det här skulle bli ett svårt val. Men eftersom jag nu har börjat lyssna så mycket på Evanescence så får det bli den här:
 
 
Playground school bell rings again
Rain clouds come to play again
Has no one told you she's not breathing?
Hello, I am your mind giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello I am the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello, I'm still here
All that's left of yesterday
 
 

Amy Lee, som är sångerska i Evanescence och som jag brukar kalla The Fallen Angel, skrev den här till sin lillasyster som aldrig blev äldre än tre år. Det är verkligen rörande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0