Dag 5 - Foton som betyder mycket.

Erkänn att jag ändå är ganska bra på det här med att blogga varje dag? :)



Josselyn och Maddelyn, finaste.




The Almost Spanish Week.



Min finaste oh så saknade Johanna gjorde det här kortet till mig när jag fyllde år. Jag blev nästan tårögd.




Och så åkte vi ut till Vreta Kloster och lekte att vi levde på medeltiden hela dagen. Vi har troligt roligaste i världen på min skola.




Skrivarläger 2008 och en promenad i regnet. Hanna, Madde, Fanny, Lova och Jana, jag glömmer er aldrig.




Bästaste Elise och jag i ett sorgligt farväl.




FU i Stockholm, där jag vann en helgkurs i poesi. Detta var alltså innan jag började gymnasiet. Det måste ha varit ett tecken.




Skrivarläger 2009, då vi var som syskon. Finaste Karolina, Masi, Eva, Tetti, Fanny, Melinda, Linn, Y och Lova.




Älgen Harald, min älskling och första pojkvän.




Ja, jag älskar min skola. Jag gör faktiskt det.



Sommar i Skåne med min familj, så långt bortom alla världens bekymmer.




Skolavslutningen i ettan med mina älskade vänner. Notera att jag och Isabelle redan har hittat något som är mer intressant än kameran. Det är det jag älskar med den här bilden.




Liseberg 30 maj 2008, stans största BWO-fans framför scenen.




Tidernas mest misslyckade idolbild (till höger ser ni Marina Schiptjenko, idolen, och till väster min arm eftersom resten av mig är på väg ut ur bild) och ändå skrattar jag varje gång jag ser den. Så mycket minnen, så mycket kärlek.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder!!! <3

2011-01-28 @ 07:24:34
Postat av: madde

Du är jätte fin i rött hår :D

2011-01-29 @ 17:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0