Höstlov :D

På franskan sjöng vi dagens sång: "A A A la queue leuleu" (med en ovanligt meningsfull text om hur kul det är att stå på rad xD). Today's quote, som alltid nerskriven av Joël, var idag något med "cake". På nämnd franskalektion sa Emelie: "Vi vill ha ett sista citat innan lovet, Joël!"
Joël: "SISTA citat, det låter som om jag ska dö eller nått!" xD
Olof ändrade på tavlan, så Today's quote blev
"Vi vill ha ett sista citat innan lovet, Joël."
/Emelie G

Visst, det är himla skönt att kunna sitta på Facebook och göra ingenting utan att höra en röst i huvudet som säger åt mig att jag egentligen borde skriva historia-reflektion, men jag kommer faktiskt att sakna klass 1i sjukt mycket under höstlovet.
Love you, guys <3

Kommentarer
Postat av: Emma&Madelene

Men snart ses vi ju igen :D

2009-10-27 @ 10:26:34
URL: http://ahawood.blogg.se/
Postat av: Lilly

Det gör vi <3

2009-10-28 @ 13:26:01
URL: http://lillynmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0