Bloggandet återupptas :)

Nu ska jag försöka återuppta bloggandet här ;)

I morse åkte jag med 6-tåget, höll på att frysa ihjäl, halvsov mer eller mindre hela vägen och pluggade spanska i en halvtimme på en bänk på centralen. Vad gör man inte för sina studier?
Efter spanskan så hade vi engelska och jag och Emelie satt i datasalen och letade Maori-saker. Jag åt choklad samtidigt, men att Filip och Alexander satt bredvid oss och var inne på Facebook fick mig ändå att känna mig VÄLDIGT duktig.
   Dagens lunch var pannbiff, potatis (alternativt spagetti) och någon typ av tomatsås. Jag skippade denna mystiska sås men lunchen var utsökt ändå. Efter lunch följde jag med Isabelle och Kalle och köpte godis, hängde lite med dem i klassrummet innan jag stack upp till datasalen och de andra Farmville-nördarna xD
   Matten gick riktigt okej, trots att jag förvirrade bort mig i andra tankar under Anders genomgång så lyckades jag göra alla tal vi skulle under lektionen. Jag var stolt över mig själv.
   Hem blev det ersättningsbuss, till ingens förvåning. Sofia och jag orkade inte trängas så vi satte oss på varsin sida mittgången, vid varsitt fönster. Jag var helt inne i att lyssna på åtta fantastiska Alcazar/Bard-låtar som jag fick av Mattias igår (love to you, Mattias) och detta gjorde mig tydligen "helt omöjlig att få kontakt med", så till slut återstod inget annat för stackars Sofia än att kasta sin plånbok på mig när hon ville säga något. Vi måste ha sett väldigt roliga ut xD

I övrigt så funderar jag över vem som egentligen tycker att Martin Stenmark är snygg. Programledaren på Rix FM:s Rix Topp 6 verkar tycka det. Nyss sa han "nästa utmanare är mannen som kan framkalla så mycket östrogen att han skulle kunna starta en P-piller fabrik: Martin Stenmark". Jag säger, överdriv lite till.






Jag älskar min skola, mina lärare, min familj och mina vänner <3


Kommentarer
Postat av: siri

Martin stenmarck är ful :O:( ;)

2009-10-08 @ 19:03:37
URL: http://ettprickigtplommon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad snackar du om!?! Han är visst snygg

2009-10-08 @ 19:32:00
Postat av: sofia

Martin Stenmark är snygg.

2009-10-08 @ 21:46:20
URL: http://sofiart.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Puss till Siri som håller med mig <3

2009-10-09 @ 11:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0