Joëls julgran och Elise

Och gissa hur pigga klass 1i var idag då, efter världens största (och coolaste/roligaste) temaredovisning igår?
Jag släpade mig av tåget och hela vägen till klassrummet, förutom utmattningen så är jag helt mörbultad i hela kroppen eftersom jag i vår lilla gestaltning föll död ner på golvet ett antal gånger.
 Lyckligtvis tog vi det lugnt på franskan, klippte och klistrade lite och lyssnade på Joëls julmusik. Jag reagerade knappt på att det var en hel del carola-låtar med, jag var för trött så jag lät dem bara smälta in i de övriga. Det går annars framåt med mitt specialarbete om sniglar (escargots de Bourgogne), förutom att min hjärna gick på tomgång idag och jag knappt fattade ett ord av vad jag läste så har jag hittat himla snygga snigelbilder.
Dagens händelse var annars att tidigare nämnd Joël hade med en julgran som han ställde i vårt klassrum och klädde i äkta amerikansk stil med hur mycket kulor och glitter som helst. Enligt oss var det en väldigt stor julgran, enligt Joël själv var det den lilla eftersom han "har en annan hemma som tar sju timmar att klä". Hahaha, love you Joël <3

Här är en ganska kass bild på granen som nu pryder vårt klassrum. Önskar att jag hade haft en bättre kamera än mobilen.


.Joëls julgran :D



Nu ska jag sitta vid datorn en stund till, sen ska jag ÄNTLIGEN, efter fyra månader, få träffa min bästa vän/andra halva/förlorade syster Elise igen. Helgen kommer spenderas på bästa tänkbara sätt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0