God jul :)

Årets julklappar är:
Ett par mycket vackra gyllene peace-örhängen
Min älskade DVD-box med Fåret Shaun
Det högt efterlängtade Sims - Året Runt
Den obligatoriska choklad-tomten
Fyra helt underbara Twilight-anteckningsböcker
En sjukt gullig liten nyckelring där det står något om Hugs
Samt en miniräknare (nu blir väl Per Hammar stolt över mig, han som har tjatat om att vi ska önska oss miniräknare i julklapp).

Vi har ätit julmat (dock stod jag över skinkan i år efter att ha fått upp ögonen för hur grisarna behandlas, det tar sig med min djurrättsaktivism), öpnnat alla dessa underbara julklappar (tack till min familj, älskar er <3), kollat på Kalle Anka (och det ÄR ju så sjukt tråkigt och meningslöst och jag kan allt utantill, men man MÅSTE kolla på Kalle Anka annars är det inte jul på riktigt) samt halva "Kan du vissla, Johanna?" som kommer efter (den är faktiskt riktigt gullig). Nu återstår Karl-Bertil Johnsson och att se om det nya Sims-spelet fungerar på min dator (det gick lite sådär igår när jag försökte installera ett prylpaket).

Så jag säger bara:
Från Lilly till er alla, EN RIKTIGT GOD JUL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0