Drömtydning

Precis som på höstlovet sitter jag på biblioteket i Skövde och snyltar på deras internet. Men jag är gladare denna gång, för jag fick min glamour innan jullovet.

I natt hade jag en mycket intressant dröm. Jag var tillbaka på min gamla skola, och där såg allting exakt likadant ut som i verkligheten; till och med den sunkiga, gråaktiga falukorven som vi fick till lunch. Och vi skulle köpa godis i bowlinghallen och äta oss mätta på det, precis som alla elever på den skolan har gjort i alla tider (bowlinghallen ligger i samma lokal som matsalen så det är som om de BER om det).
Men en sak skiljde sig från verkligheten. Och det var att FU:arna var där tillsammans med mig. Sofia Gustafsson var den som framträdde tydligast, men även Johanna och Sofia Ahlstrand var där.
   Drömmar är inte svårtolkade alls. Jag förstår PRECIS vad mitt undermedvetna försöker säga mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia Ahlstrand

Vimarskolan...what to say what to say.. när vi lugna och beskedliga AL-elever begav oss till vimar för att se på den årliga bandymatchen så inleds det hela med att ett gäng raggar-nazist-rasist-WP-heil-hitler-epa-ascoolt-whatever-killar skriker SIEG HEIL SIEG HEIL så högt de bara kan.



hahaha!

2009-12-29 @ 18:10:05
URL: http://sofiart.webblogg.se/
Postat av: Lilly

Den lilla stunden fick du ett mycket bra helhetsintryck av vimarskolan, min vän.

Nej usch, hellre hade jag gått på AL.

2009-12-31 @ 15:46:44
URL: http://lillynmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0